Ruling party bribes’ email was ‘real’

Ruling party bribes’ email was ‘real’ – Bangkok Post, August 18, 2011
[Thanks to Tom for pointing this out.]
…The report said the panel had information Pheu Thai had taken “extra care” of certain members of the press when they were covering the party’s affairs.
The panel investigated the content of five newspapers mentioned in Mr Wim’s email, covering headlines, photos, articles, columns and interviews and adverts.
The newspapers are Khao Sod, Matichon, Thai Rath, Daily News, and Kom Chad Luek.
It reported that Khao Sod, Matichon and Thai Rath tended to run positive content, particularly in headlines and photos, about the Pheu Thai Party compared to the other two newspapers…

Some links from the Thai-language press on this subject are on the forum.

Earlier: Press council to probe into bribery allegation – The Nation, July 5, 2011

This entry was posted in Thai Newspapers and Magazines. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ruling party bribes’ email was ‘real’

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.