Telegraph gaffe

Telegraph gaffe - October 15, 2007
For the first day these article were online, the Telegraph had the first paragraph of the Rupert Brooke article (Letters reveal Rupert Brooke's doomed love) on the end of hospitalization article (Thailand's King Bhumibol admitted to hospital) creating an odd factoid many readers asked about. It was all a mistake and the Telegraph has now corrected the gaffe.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.